NIEUW MERK: DNM PURE

Een feestelijke lancering zit er nog niet in, maar het nieuwe jeansmerk DNM Pure maakt bepaald geen onopvallende entree.

Samen met Zizo Europe b.v. werd er na veel brainstormen en stof sourcing een topcollectie geproduceerd en de eerste detaillisten die het merk onder ogen kregen reageerden enthousiast. De jeans zijn gemaakt voor vrouwen vanaf dertig jaar, maar wat maakt DNM Pure tot een merk waar zij behoefte aan hebben? “DNM Pure brengt alle aspecten die horen bij een goed denim merk bij elkaar”, vertelt co-founder Randy Lobatto. “Het gaat om het totaalplaatje van de verschillende pasvormen, de kwaliteit en de authentieke denim wassingen.” Daarbij heeft elke broek heeft een eigen achterzak gekregen. “De identiteit van een jeans zit in de pasvorm en hoe de kont eruit ziet”, zegt Randy Lobatto, die al zo’n dertig jaar actief is in de modewereld. “Voor het eerst heb ik nu samen met het team van Zizo een collectie ontworpen. Het is je kindje en naar aanleiding van de reacties van de tot nu toe bezochte klanten, heb ik alle vertrouwen in de toekomst van DNM Pure.”

website DNM pure

collectie